Bissell Crosswave Cordless

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bissell Crosswave Cordless op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Bungalow Putten 21-10-2020

Prachtig product

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

De recreatie bungalow die ik verhuur maak ik iedere week schoon met de Bissell Crosswave. Met dit apparaat maak je heel goed schoon en het gebruiksgemak is heel groot. Hij is makkelijk wendbaar en is na gebruik goed en makkelijk schoon te maken. Na het schoonmaken van de bungalow ziet alles er weer goed uit en van de huurders krijg ik altijd complimenten hoe de bungalow wordt opgeleverd. Met een volle accu kan ik in een keer de bungalow schoonmaken.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Makkelijk in gebruik
  • Laad snel op
  • Makkelijk schoon te maken
  • Snoerloos

Minpunten

• gebruikershandleiding

Yuma 26-12-2019

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

Ik gebruik de Bissel Crosswave Cordless nu een maand en ik ben redelijk enthousiast. Het is een mooi apparaat, neemt weinig ruimte in beslag en heeft een handig oplaadpunt wat goed oplaad. De handleiding is onduidelijk want het is een handleiding met afbeeldingen en weinig tekst met behulp van Youtube kom je een heel eind. Als stofzuiger is het een fijn apparaat je kan met 1 druk op een knopje schakelen tussen vloeroppervlakten en hij zuigt op zowel mijn laminaat vloer als op de vloerkleden prima.De zuigkracht is boven verwachting goed.Ik stofzuig meerdere keren per dag en daarvoor is hij perfect maar om heel je huis onder handen te nemen pak ik hem minder snel omdat het een zwaar apparaat is en niet heel wendbaar.Ik gebruik voor de trappen en onder de meubels en in de hoekjes daarom nog een andere stofzuiger maar om even tussenendoor te stofzuigen is hij ideaal! Dit geld ook voor het dweilen. Ik vond de dweil functie heel prettig, je hebt alles in 1apparaat bij de hand en hij maakt de vloer goed nat, schoon en streeploost. Er moet speciaal schoonmaak middel in wat bij het product geleverd zat en dit ruikt lekker en maakt goed schoon. Na afloop moet je wel het schoonmaak filter schoonmaken maar dit is prima te doen. Kortom een fijn apparaat maar geen volledige vervanger voor een stofzuiger maar zeker wel als dweil.

Pluspunten

• Snoerloos
  • dweilt goed

Minpunten

• zwaar
  • handleiding

KayLay1618 24-12-2019

Had beter verwacht

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

Ik wilde graag dit product testen in verband met een gezin met 2 jonge kinderen en 2 katten. Dus elke dag genoeg rommel om op te ruimen. De beschrijving gaf me goede hoop op tijdsbesparing. Helaas is het niet zo dat het alles vervangt. Er zit een grote rand aan waardoor
Je niet langs de plinten komt , of in hoekjes. Ook is hij in zijn geheel niet wendbaar. Ik kom niet eens onder m’n redelijke hoge salontafel. Dus om goed te kunnen stofzuigen met deze moet je alles van zijn plek houden. Het dweilen zelf werkt goed. De beloofde droogfunctie stelt niet heel veel voor. Hij doet inderdaad een deel van het water weer opzuigen. Maar m’n vloer doet er alsnog zo’n 15-20 minuten over tot hij helemaal droog is. De zelf reinigende functie is handig voor het kleine vuil wat er aan blijft hangen, maar het betekend niet dat je hem nooit met de hand hoeft te wassen. De accu is goed genoeg om een groot deel te doen, het opladen gaat ook snel genoeg om hem telkens te kunnen gebruiken.
Alles is makkelijk uit elkaar te halen om schoon te maken. Gebruik wel minder schoonmaakmiddel dan aangegeven. Anders krijg je makkelijk strepen. Schoonmaakmiddel dat er bij zit werkt verder wel goed, heb een kleed met een oude ingedroogde vlek bijna helemaal schoon gekregen!
Samengevat: prima voor er bij. Maar is geen vervanging van stofzuiger

Pluspunten

• Goede accu, en laad goed op
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet wendbaar genoeg
  • Maakt veel lawaai
  • Droogt niet zoals beloofd

Elsie 23-12-2019

dweilen en stofzuigen tegelijk

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

Ik heb dit product mogen testen. Ik vond het een hele onduidelijke handleiding. Alleen met plaatjes zonder verdere beschrijving. Toch voor elkaar gekregen om alles in elkaar te zetten. Het is wel een gebruiksvriendelijk product. Het is makkelijk om even snel te pakken. Je kunt kiezen om te stofzuigen of te dweilen of te stofzuigen en tegelijk te dweilen. Ook fijn is dat je draadloos kan dweilen en stofzuigen. Batterij is wel leeg na ongeveer 120m2. Stofzuiger is wel zwaar. Fijn is het lichtje wat aangaat als je onder een bank of tafel gaat dweilen. Je moet stofzuiger wel reinigen na gebruik anders gaat het heel erg stinken. Dweilen wordt wel minder goed schoon bij vlekken van bijvoorbeeld vorige dag.

Pluspunten

• design
  • Lichtje
  • Gebruiksgemak
  • Draadloos

Minpunten

• Zwaar
  • Minder goed schoon bij hardnekkige vlekken

Bcdef 19-12-2019

Toch zwaar

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

Ik dacht dat het een zeer efficiënt en makkelijk apparaat zou zijn. Helemaal omdat alles in 1x gedaan wordt. Bij het uitpakken was het al lastig want de gebruiksaanwijzing was onduidelijk. Uiteindelijk aan de gang gegaan. Wat me tegenviel was hoe zwaar het apparaat is met het water erbij. Als je hem bv over een drempel moet tillen. Ik moet er niet aan denken om hem naar boven te tillen. Dat hij draadloos is is geweldig. Helaas door de grove kop kan je niet overal evengoed komen. Ik heb 2 katten dus ik moet vaak stofzuigen. Toen ik klaar was moest ik natuurlijk alles schoonmaken. Dat was een vieze klus. Echt niet dat het hier vies is alleen al de haren samen met stof en water wordt een vieze smurrie die overal gaat zitten. Het schoonmaken duurde best lang alleen bij het tweede gebruik kwam er nog steeds viezig water uit dus alles weer opnieuw schoongemaakt. Een voordeel is dat de batterij het lang volhoudt! Al met al.... Ik hou het bij mijn Swiffer en stofzuiger.

Pluspunten

• Batterij
  • Draadloos

Minpunten

• Zwaar
  • Moeilijk schoon te maken

Maartje 17-12-2019

Bissel

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

Ik mag de Bissel Crosswave Cordless een maand testen. Je zou denken, Super fijn dat hij stofzuigt dweilt en droogt in 1x. Maar het is verre van ideaal. Als je wilt stofzuigen dat doet ie erg goed. Hij is alleen moeilijk wendbaar, behoorlijk zwaar om vooruit te bewegen. Als je wilt dweilen, laat hij behoorlijk veel water achter. En het drogen werkt ook niet optimaal. Dit is zeker geen product wat ik aanraad bij familie en vrienden.

Hanne 16-12-2019

Aanwinst in het huishouden

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

De vloerreiniger wordt geleverd met een beperkte handleiding, via youtube kan je ‘m echter makkelijk in elkaar zetten en weet je hoe alle functies werken. Het opladen gaat snel, daarna kan je ‘m vullen met warm water en bijgeleverd schoonmaakmiddel en aan de slag. Hij heeft een aparte stand voor harde vloeren en voor tapijt. Hij zuigt en dweilt prima, op tegelvoer, op marmoleum en op vloerkleden. Met de makkelijk bedienbare hendel in het handvat kan je zelf de hoeveelheid vocht bepalen tijdens het dweilen. Doordat je vervolgens het vuile water ook weer opzuigt, wordt de vloer schoner en sneller droog. Het vuile water wordt opgevangen in een apart reservoir.
Hij is heel wendbaar doordat hij snoerloos is en kan ong. 150 m2 stofzuigen en dweilen met één acculading. Het apparaat is van zichzelf vrij zwaar, door het gewicht doet de ronddraaiende ‘schrobborstel’ ook goed z’n werk zonder dat je daarvoor kracht hoeft te zetten en hij maakt de vloer streeploos schoon.
Na gebruik zijn de onderdelen makkelijk uit te spoelen onder de kraan. De zelfschoonmaakfunctie van de borstel, in het oplaadapparaat, werkt ook heel prettig, zeker als je ‘m even tussendoor gebruikt hebt voor kleinere klusjes. Lange haren e.d. moeten soms wel even handmatig van de borstel verwijderd worden, ook kan je borstel in z’n geheel onder de kraan afspoelen. In het oplaadapparaat zit een bewaarvakje om de borstel na gebruik te drogen.
Rondom de borstel zit een nogal brede rand, waardoor de randen langs de muren en de hoekjes niet worden meegenomen. Ook is het apparaat door de twee vloeistofreservoirs nogal dik, waardoor je niet makkelijk onder een lage bank komt. Dus af en toe een reguliere stofzuiger erbij gebruiken blijft nodig.

Pluspunten

• Tijdsbesparend
  • Schoonmaakprestatie
  • Zelfreinigende borstelfunctie

Minpunten

• Komt niet langs randen en in hoeken

JustLizz 16-12-2019

Luxe fijn apparaat

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

Ik vind dit een prettige manier van schoonmaken en ben over het algemeen erg tevreden.

Het in elkaar zetten ging redelijk vlot, alleen de gebruikershandleiding is niet heel duidelijk. Met logisch nadenken en wat proberen staat hij echter zo in elkaar. De accuduur is ook over het algemeen prima, en opladen gaat ook snel genoeg.

Het apparaat overtreft over het algemeen mijn verwachtingen, ik was vrij sceptisch.
Nadeel vind ik dat je er de trap niet mee kan doen en dat wat groter vuil niet goed opgezogen word. Je kan naar mijn idee dus niet zonder een normale stofzuiger. Ook om de bank met huisdierharen te stofzuigen met dit ding is niet echt handig.

De vloer wordt echter super mooi schoon, het meegeleverde schoonmaakmiddel ruikt ook erg lekker. Je moet wel na gebruik het reservoir goed schoonmaken vind ik, anders gaat het wel stinken, ook de onderdelen die los kunnen na een paar keer gebruiken even loshalen en goed schoonspoelen. Het apparaat voelt vrij zwaar om te tillen maar in gebruik vind ik hem niet zo zwaar en werkt hij fijn.

Wat ik wel een nadeel vind is dat hij vrij dik is dus als je ergens onder wil schoonmaken (bijvoorbeeld onder de bank) dan heb je kans dat je niet tot het einde komt en je dus toch ook nog met een stofzuiger / handdweil aan de gang moet eens in de zoveel tijd).

Al met al wel echt een super fijn apparaat wat je er makkelijk bij pakt en waardoor je je huis in het algeheel een stuk schoner en frisser kan houden

Pluspunten

• Snoerloos
  • wendbaar / makkelijk
  • goede accu

Minpunten

• zuigt niet al het vuil moeiteloos op
  • relatief zwaar

MoederdiervanVier 15-12-2019

Maakt goed schoon, maar monster van een ding

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

Ik heb dit product nu een aantal weken in gebruik. Het was even zoeken naar een goede gebruiksaanwijzing want hij wordt geleverd met een gebruiksaanwijzing met alleen onduidelijke plaatjes. Maar met de filmpjes van YouTube kwam ik er wel uit.

Het apparaat maakt op zich goed schoon en het is heel fijn dat je maar één keer de kamer door hoeft. Met een baby die net begint te kruipen is het toch fijn als je regelmatig de vloer even kunt schoonmaken. Zeker met drie oudere kinderen die met hun vuile schoenen door het huis heen rennen om nog even hun handschoenen te pakken.

Omdat het door mijn chronische ziekte best zwaar is om eerst te stofzuigen en daarna nog eens te dweilen leek een twee-in-één apparaat als deze me een uitkomst. Helaas bleek deze eigenlijk ook te zwaar in gebruik. En als je dan klaar bent moeten eerst de filters, watertanks en de borstel nog worden schoongemaakt. Je kunt dus niet meteen op de bank gaan zitten (we hebben hem wel eens een dagje laten staan na gebruik en dan gaat hij verschrikkelijk stinken). Ook gaat hij moeilijk onder meubels door en kun je hem niet op de trap gebruiken.

Ik was wel blij met het gemak waarmee ik ons speelkleed en de inloopmatten kan opfrissen met dit apparaat. En ook eten van de kinderen dat op de grond valt wordt gemakkelijk opgeruimd (nadat ik de grote stukken even heb opgeraapt). Grote nadelen vind ik het harde geluid en het feit dat het apparaat echt zwaar in gebruik is.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Zuigen en dweilen in één ronde

Minpunten

• Lawaai
  • Zwaar
  • Niet voor trappen
  • Veel opruimen na gebruik
  • Niet startklaar op te ruimen

Marieke85 14-12-2019

Makkelijk en schoon

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

Leuk om dit apparaat te mogen testen. Het was even puzzelen met de handleiding toen we hem binnenkregen. Hierin staan alleen plaatjes, zonder verdere toelichting, dat maakt het lastig inschatten wat nu echt de bedoeling is. De belangrijkste dingen wijzen voor zich, maar ik vraag me soms nog steeds af of ik alles even goed begrijp. Het apparaat is heel fijn op harde vloeren en grote oppervlakten. In 1 beweging heb je zowel het zuigen als het dweilen gedaan, hoe ideaal is dat! Ik vind wel dat hij meer moeite heeft met grotere vuiltjes (bijvoorbeeld grotere kruimels, naar binnen gewaaide herfstblaadjes etc) dan onze normale stofzuiger. Ook is hij best zwaar en niet zo wendbaar. Onder stoelen door of onder de trap of kastjes is heel lastig, daar heb je dus nog steeds iets anders voor nodig. Op tapijt weet ik nog niet zo goed wat ik er van vind. Een incidentele vlek heeft ie wel weggehaald, maar fijn in t gebruik is het niet. En ik vind het niet prettig dat het tapijt er zo nat van wordt (het apparaat zou ook moeten drogen, maar daar heb ik nog niks van gezien, maar wellicht doe ik hierin dus iets verkeerd?). Kortom, fijn om in huis te hebben, maar weet niet of ik hem zelf echt zou aanschaffen.

Pluspunten

• Handig, snel
  • dweilfunctie op harde vloeren

Minpunten

• groot/lomp
  • minder goed in grotere stukken opzuigen

therenzz 11-12-2019

Goed maar nog wel verbeterpunten

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

Toen ik het apparaat kreeg om te testen was ik heel erg benieuwd. Dus het was wel gelijk jammer dat de gebruikshandleiding heel summier is. Je krijgt alleen plaatjes te zien en verder geen uitleg. Dus op internet gezocht hoe het apparaat precies werkt. De werking is gelukkig heel simpel en een groot voordeel was dat de stofzuiger heel snel opgeladen is. Op de steel kan je instellen voor welke vloer je het wil gebruiken. Je hebt de optie harde vloeren en de optie tapijten. Bij allebei de vloeren werkt het apparaat heel goed. De vloeren worden echt goed schoon en ze zijn erg snel droog. Ook dweil je altijd met schoon water, omdat het vieze water in een aparte bak wordt opgevangen. Wel zijn er naar mijn mening wat minpunten. Ik vind het apparaat log en zwaar. Hierdoor kun je eigenlijk hier de trap niet meer schoonmaken. Ook komt hij niet goed bij kleine hoekjes en randen. Ook maakt het apparaat aardig wat herrie. Kortom Bissel Crosswave Cordless is een prima apparaat waar nog wel wat verbeterpunten aan zitten.

Pluspunten

• snoerloos
  • maakt goed schoon
  • aparte bak voor het vieze water

Minpunten

• zwaar
  • maakt veel herrie
  • schoonmaken apparaat is bewerkelijk

JB74 09-12-2019

Fijne (bijna) alleskunner

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

Ondanks dat het echt even zoeken was in het begin hoe dit ding nu eigenlijk werkt (de handleiding vond ik erg onduidelijk met alleen maar afbeeldingen zoals bij ikea, maar dan minder duidelijk) kan ik er nu heel goed mee overweg. Op internet kun je gelukkig heel wat filmpjes vinden die het een en ander verduidelijken. Hij schakelt eenvoudig over van droog stofzuigen, naar dweilen en ook kun je makkelijk switchen tussen harde vloeren en bijvoorbeeld een kleed of vloerbedekking. De knoppen zitten op het handvat en dit werkt heel soepel. Hij is goed wendbaar in het gebruik. Op het tapijt stuurt het apparaat wel wat zwaarder, maar voor mij prima te doen. Het wordt ook echt goed schoon. Zelfs de deurmat met veel vuil en hondenharen, was in een mum van tijd weer helemaal schoon. Wij gebruiken hem voor de benedenverdieping en daarvoor is hij ideaal. Zijn afmetingen zijn best fors, voor ons geen probleem want hij past prima in onze gangkast waar we ook een stopcontact hebben zodat hij steeds opgeladen klaar staat. Het enige wat ik mis, is een kleiner voetstukje of opzetstukje zodat je ook in smallere hoekjes en spleetjes kunt komen. Verder zuigt hij wel goed langs de kanten en muren, veel beter dan onze normale stofzuiger altijd deed. Dit heeft ook te maken met de sterke zuigkracht denk ik. Het dweilen doet hij ook goed. Heel handig als er een beker drinken of iets dergelijks om gaat van de kinderen, maar ook als de hond met modderpoten binnenkomt, je hebt hem zo gepakt en het vuil is dan snel weg. In 1 beweging kun je eerst droogzuigen en daarna dweilen en drogen. Het drogen wil zeggen: het gebruikte water wordt opgezogen, de vloer blijft licht vochtig achter. Omdat er weinig water achter blijft, is dit ook snel droog. Dit is ongeveer vergelijkbaar als dat je met een mop zou dweilen. Het apparaat is veel sneller en efficienter dan als je alles los zou doen en vandaar voor mij een aanrader. Het enige nadeel, maar daar ontkom je niet aan denk ik, is dat je na afloop het apparaat zelf wel moet schoonmaken. Dat wil zeggen: de container waarin het vuile water komt, de filter, het compartiment waarin het droge vuil/stof komt en de voet met daarin de dweilborstel. Deze laatste wordt door het apparaat zelf gereinigd, hiervoor doe je eenvoudig wat water in het onderstel, je drukt op de reinigingsknop voor deze borstel, deze gaat draaien in het schone water en is daarmee gespoeld. Hondenharen (wij hebben een hond die flink verhaart) moest ik er nog wel zelf even afhalen omdat die er omheen gedraaid zaten, verder zag de borstel er goed uit. Ik zag dat de fabrikant deze rolborstels ook los verkoopt, dus je kunt deze na verloop van tijd eventueel vervangen. Zo ook het schoonmaakmiddel wat erbij wordt geleverd. Men adviseert ook om alleen dit schoonmaakmiddel erin te gebruiken of anders het apparaat alleen met (eventueel warm) water te gebruiken. Het schoonmaakmiddel heeft een milde frisse geur en je hebt er niet veel van nodig per dweilbeurt. Persoonlijk zou ik het nog fijner vinden als ik mijn eigen (natuurlijke) schoonmaakmiddel erin zou kunnen gebruiken. Verder ben ik tevreden met het apparaat. Ik behoud nog wel een andere stofzuiger ernaast, zodat ook de hoekjes en trappen en dergelijke meegenomen kunnen worden. Het is geen handig apparaat (qua design en gewicht) om van de ene naar de andere etage te gaan.

Pluspunten

• zuigt heel krachtig en goed
  • eenvoudig schakelen van zuigen naar dweilen
  • kan harde vloeren en tapijt reinigen

Minpunten

• onduidelijke handleiding
  • maakt vrij veel lawaai
  • niet geschikt voor trappen
  • geen opzetstuk voor spleten etc

Nikee17 04-12-2019

Goede stofzuiger en dweil in 1

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

Ik was eerst wat sceptisch, hoe kan je stofzuigen en dweilen tegelijkertijd. Echter heeft het mijn verwachtingen overtroffen. De stofzuiger heeft een hele goede zuigkracht en je krijgt het huis er echt mee stofvrij, zelfs met een huisdier (hond). De stofzuiger is makkelijk wendbaar en je komt er overal mee in het huis doordat draadloos is.
Het gewicht viel mij wel tegen: het is een behoorlijk zwaar apparaat die je niet zo even mee naar boven tilt om hem daar te gebruiken.
Het dweilen werkt super makkelijk! Ook droogt de machine het snel door de zachte borstel. Het is echter niet voldoende om helemaal geen 'echte' dweil meer te gebruiken.
Het schoonmaken van de filters en de opvangbak voor het stof is ook super makkelijk. Klik, klik en je hebt het eruit. Alles kan met water schoongemaakt worden en kan daarna drogen.
Toch ben ik zeer tevreden over deze stofzuiger!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Dweilen en stofzuigen in 1
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Zwaar om te tillen
  • Alleen hiermee dweilen is niet voldoende

Truusvandelft 04-12-2019

Makkelijke, wendbare stofzuiger en dweil in 1

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

Sinds een paar weken heb ik de stofzuiger/dweil in huis en ik ben er tot nu toe erg tevreden over, helaas was de gebruiksaanwijzing niet fijn/duidelijk maar het apparaat is makkelijk in gebruik. Je zet hem een aantal uur op een oplaadstation en daarna kun je hem dagen lang intensief gebruiken zonder bij te laden en dat is ideaal met jonge kinderen. Ik vind het jammer dat er geen losse kruimeldief op zit die je eraf kan halen. De dweilfunctie is makkelijk te bedienen en de borstel zorgt ervoor dat de vloer gelijkmatig nat wordt, wel jammer is het dat er strepen na het dweilen achter blijven (maar dit kan komen door het bijgeleverde schoonmaakmiddel).
Verder gebruik ik hem graag zowel op de tegelvloer, als de houten vloer en het hoogpolig tapijt.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen losse kruimeldief
  • groot oplaadstation

Pepijn 04-12-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

De Bissell CrossWave is een handig en effectief apparaat. Zowel voor de snelle schoonmaak na wat morsen, of het volledig dweilen van de woonkamer. Dit apparaat is echt een uitkomst. Het enige wat je hoeft te doen is de Bissell CrossWave van het laadstation te pakken en je gaat al zuigend en dweilen heen. Makkelijk en snel in gebruik.

Pluspunten

• Schoon
  • efficient
  • gebruiksgemak

Minpunten

• gewicht
  • gebruiksduur accu

RobbyvanR 03-12-2019

Minder goed dan verwacht

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

Na het uitpakken van de Crosswave en het in elkaar zetten met de handleiding gekeken hoe het werkt. De handleiding bestaat uit alleen plaatjes, waaruit me niet meteen duidelijk werd hoe het precies werkt. Met name voor het dweilen is het me nu nog onduidelijk hoe het precies werkt. Het 3 in 1 systeem zie ik ook niet echt. Hij kan stofzuigen en dweilen, maar drogen? Een droge vloer is het niet nadat er gedweild is. Het resultaat na het dweilen is ook niet echt geweldig, het kost alleen wel minder moeite dan normaal dweilen. Tijd besparen met stofzuigen en dweilen is ook wel relatief, aangezien de Crosswave na gebruik uitgebreid schoongemaakt moet worden. Daarnaast is het gelijktijdig gebruik van stofzuigen en dweilen in stoffige ruimtes niet aan te raden, er blijft dan regelmatig nat stof (natte grijze pluizen) liggen. Helaas dus niet zo tevreden als gehoopt.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snoerloos

Minpunten

• Handleiding
  • Veel schoonmaakwerk

Imkeliekele 02-12-2019

Mooi apparaat naar nog niet heel enthousiast

Geschreven voor: Bissell Crosswave Cordless

Ik ben 1 van de gelukkigen die dit apparaat mag testen. Al vrij snel kreeg ik het apparaat binnen. Het was een heel bouwpakket. Ik heb nog geen idee hoe ik het apparaat weer uit elkaar ga krijgen na de test periode. De gebruiksaanwijzing is voor mij onduidelijk omdat het net plaatjes is en geen stukje tekst erbij. Uiteindelijk alles gelukt en het apparaat moest eerst op de lader. Vrij snel, waardoor Ik wel verrast was, was het apparaat opgeladen. Klaar voor gebruik. De machine eerst maar eens met water gevuld en hup aangezet. Op de parket vloer zuigt het apparaat makkelijk. Je moet het apparaat alleen niet te lang op 1 plaats houden omdat de vloer dan wel erg nat wordt. Op het vloerkleed zuigt het apparaat toch minder goed. Wel komt er door het dweilen wat hij gelijktijdig doet veel vuil van zowel de vloer als het kleed. Wel is het apparaat snel leeg en kan de gehele woonkamer niet in een keer gezogen worden. Dit is wel een min puntje. De filter schoonmaken is ook wat lastiger. Mogelijk komt dit door de hondenharen die nat het filter in gaan. Heb het apparaat nog maar in de begin fase van de test periode dus mogelijk verander de mening nog en wordt het gebruik simpeler

Pluspunten

• Modern design
  • Laad snel op
  • Maakt grondig schoon

Minpunten

• Snel leeg
  • Filter lastig schoonmaken
  • Niet te lang op 1 plaats houden
  • Gebruikershandleiding